2023 syksy

Su 20.8. klo 17.30 Enkelit elämässämme, Nonna Mattila

Nonna Mattila on enkelihoitaja, enkelihoitajakouluttaja sekä Enkelijoogan perustaja. Enkelit tulivat hänen elämäänsä 2010, kun omituisia valopalloja alkoi ilmestyä lähettyville. Luennollaan Nonna puhuu enkeleiden ominaisuuksista ja heidän halustaan olla meidän arjessamme mukana. Lopussa hän ohjaa noin 20 min kanavoidun Enkelimatkan kaikille.
Nonna tekee yksityisistuntoja ennen luentoa, jossa hän välittää viestiä ja eheyttävää energiaa
enkeleiltä. Voit varata ajan tekstiviestitse 044 0469 548, 30min 45€. Voit tilata myös oman
enkelitulkinnan nauhoituksena sähköpostitse johanna@lalunes.com hintaan 30€.

Ma 11.9. klo 18:00-20:00 Keskustelupiiri, VAIN JÄSENILLE! Jäsenille ILMAINEN keskustelupiiri, jossa toteutamme vapaata keskustelua keskittyen ennalta valittuun aiheeseen. Aiheet julkaistaan syksyllä sosiaalisessa mediassa ja sähköpostitiedotteina. Voit myös kertoa toiveesi ja ehdottaa keskustelupiiriin aiheita lähettämällä viestiä osoitteeseen lakeudenhenkinenseura@gmail.com. Keskustelupiiri järjestetään Seinäjoen kirjaston Jaaksi 3 kokoushuoneessa, joka löytyy heti kirjaston sisäänkäynnin oikealta puolelta. Ryhmää vetävät syyskaudella Arja Myllymäki ja Mervi Hauta.

Su 17.9. klo 16.30 Syyskokous

Syyskokouksessa käydään läpi sääntömääräiset asiat. Lisäksi käsittelemme asiat:

1. Hallituksen jäsenten vapautuminen jäsenmaksuista.
  2. Sääntömuutos kohta; kokoukseen kutsuminen, lehti-ilmoitus pois ja syyskauden jäsenmaksun käyttöönotto.

Su 17.9. klo 17.30 Sampo – 4000 vuotta vanha mysteeri ja viisausperinne, Sami Nuora

Mitä esivanhempiemme viisaus on? Miten yhdistyä siihen? Lapsena kuulin sadun onnea tuottavasta ihmemyllystä ja sain pienen mystisen kipinän suomalaisten henkiseen perinteeseen. Myöhemmin ryhdyin selvittämään Sammon salaisuuksia kokopäiväisesti, mikä johti minut lopulta perinnekouluttajan ammattiin. Nyt haluan jakaa sinullekin tämän saman kipinän!

Su 8.10. klo 16:00 Tapaaminen Kyrkösjärven luonnossa, VAIN JÄSENILLE!
Lähdetään Kyrkösjärven maastoon kävelemään ja laavulle grillaamaan. Yhdistys tarjoaa grillimakkarat, kahvia ja teetä. Jos haluat jotain muuta, niin saat ottaa myös omia eväitä mukaan. Lähdemme Kyrkösjärven parkkipaikalta klo 16.00 ja kävelemme sen mukaan mitä porukka haluaa ja jokaisen jaksaminen huomioiden. Rauhallista kävelyä keskustellen sekä ulkoilusta ja luonnosta nauttien. Ohjaamme laavulla kehollisen kevyen liikeharjoituksen sekä rentoutusharjoituksen halukkaille. Ilmoittautuminen viim. 6.10. sähköpostilla lakeudenhenkinenseura@gmail.com

Su 22.10. klo 18.00 Meediotilaisuus, Anu Väisänen Huom! Ovet suljetaan 17.45

Anu Väisänen on toiminut linkkinä kahden maailman välissä yli 15 vuoden ajan. Hän pitää yksityisistuntoja, meediotilaisuuksia ja kursseja ympäri Suomen.

Ma 6.11. klo 18:00-20:00 Keskustelupiiri, VAIN JÄSENILLE! Jäsenille ILMAINEN keskustelupiiri, jossa toteutamme vapaata keskustelua keskittyen ennalta valittuun aiheeseen. Aiheet julkaistaan syksyllä sosiaalisessa mediassa ja sähköpostitiedotteina. Voit myös kertoa toiveesi ja ehdottaa keskustelupiiriin aiheita lähettämällä viestiä osoitteeseen lakeudenhenkinenseura@gmail.com. Keskustelupiiri järjestetään Seinäjoen kirjaston Jaaksi 3 kokoushuoneessa, joka löytyy heti kirjaston sisäänkäynnin oikealta puolelta. Ryhmää vetävät syyskaudella Arja Myllymäki ja Mervi Hauta.

Su 19.11. klo 17.30 Fengshuin salat ja kurkistus vuoden 2024 energioihin, Kirsi Niemelä PERUTTU LUENNOITSIJAN SAIRASTUMISEN VUOKSI!

Luonto valottaa energianäkökulmaa fengshuihin käytäntöä unohtamatta. Tuhansia vuosia vanhat käsitejärjestelmät kertovat ihmisen ja ympäristön suhteesta ja tilasta. Kirsi Niemelä on yli 20 vuoden ajan toiminut fengshui-konsulttina ja -kouluttajana sekä kiinalaisen astrologian asiantuntijana.
Kiinalaisen astrologian tulkinnat 19.11. sisältää käsin piirretyn ja lasketun kartan. 1 tunti 95€, 20 min 35€. Ajanvaraukset kirsi@kirsiniemelä.fi tai 040 5384927.

Su 10.12. klo 16.00 Meediotilaisuus, Tuula Jukola Nuorteva Huom! Ovet suljetaan 15.45

Tuula Jukola-Nuorteva on toiminut meediona ja henkisten taitojen ohjaajana jo yli 20 vuotta Suomessa ja Englannissa. Meediona Tuula Jukola-Nuorteva välittää viestejä rakastavasta henkimaailmasta ja kursseilla tai työpajoissa ohjatessaan hänen mielestään ohjaajan tärkein tehtävä on yhteistyössä henkimaailman kanssa saada osallistujat loistamaan turvallisessa, arvostavassa ja kannustavassa ilmapiirissä. Seinäjoella Tuula on vierailut Lakeuden henkisen kehityksen vieraana useaan otteeseen niin meediona kuin mediaalisten taitojen työpajaohjaajanakin.

Jätä kommentti